KALAU ANDA CLICK ANDA YANG DAPAT

17 December 2010

warcraf3-the frozen throne


Pa bilaa bohsann nie rasa nak membunuh jaaa.. lama x membunuh dah nie..heheh
Lama x men dota nieh...mesti dah jadii noob dah... kena bunuh jaaa...
pastu kena halau keluar..hahah.....
biar laa pa bleh buat dah bosan tahap gaban dah nie.. geng da sapa2 yang men dota jugak jom men jom.. garena laa....level pon br brapa ja nie...level 9 ja...
memmang kena blasah laa aku,,heheh,,,
sapa nak join atau men dota jugak kat garena at le aku.. nie ID aku remy_XXX .
Hope dapat men sama2 nanti yer..tapi jangan buli aku sudah,,hehe

5 comments:

  1. jom2,,,,
    ad laa aku.. ngah on nie...

    ReplyDelete
  2. bro kite komen kat sini japlah.kite br tukar widgeo kena spam kot.byk keburukan rupanya.so kite pakai 99 counters.ni kite bg link blog tu bro jenguklah.tq br layan kite yg ting tong ni...blur lagilah widget2 ni...tqvm.
    http://duniadayat.com/2010/10/16/lagi-kekejaman-widgeo/

    ReplyDelete